گروه تفريحي لوكس ها
 
msn30.760.ir
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 119288
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

در فصل تابستان، زمانی که درختان جنگل در سرسبزی کامل هستند این ریل های راه آهن، قطار را به این تونل که "تونل سبز عشق" نام دارد هدایت می کند. این تونل در منطقه ای در اوکراین واقع است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط علي

مایک ادموند عکاس و هنرمند عکسی مفهومی از خود گرفته و با نوشتن جمله ی "اگر دقت کنید به تغییرات پی میبرید" شهرت زیادی به دست آورد. این عکس هم تمام رخ هست و هم نیمرخ


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط علي

آهنگ جدید و بسیار زیبای شرکت کنندگان مسابقه آکادمی گوگوش با نام یه حرفایی

| ترانه سرا : رها اعتمادی ، تنظیم : بابک سعیدی |

| خوانندگان : ماهان ، فریبرز ، مهران ، شیما ، آوا ، امیر ، آوش ، کاترین ، شهرزاد ، آرمین |

 

دانلود آهنگ شرکت کنندگان آکادمی موسیقی گوگوش بنام یه حرفایی

 


 

دانلود کنید


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط علي
دانلود نرم افزار VMware ThinApp Enterprise v4.7.0.519532 Final
| بهترین و معروف ترین نرم افزار ساخت نسخه بدون نیاز به نصب نرم افزار ها |
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن مي توانيد اقدام به ساخت نرم افزارهاي پرتابل کنيد. نرم افزار VMWare ThinApp معروف ترين نرم افزاري است که تا به حال براي ساخت نسخه پرتابل نرم افزار ها ساخته شده است. در واقع اکثر نرم افزارهايي که بدون نياز به نصب اجرا مي شوند با کمک همين نرم افزار ساخته شده اند. نرم افزارهايي را که شما با کمک اين برنامه خواهيد ساخت به هيچ عنوان نيازي به نصب ندارند و تنها با يک کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شوند. داشتن محيط بسيار ساده يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار به شمار ميرود. اين نرم افزار از سرعت مناسبي براي ساخت نرم افزارهاي پرتابل برخوردار است و بر خلاف ساير نرم افزارهاي پرتابل سازي هيچ گونه آسيبي به ويندوز و قسمت هاي فني آن وارد نمي کند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 
دانلود نرم افزار ساخت نرم افزار پرتابل VMWare ThinApp v4.6.1.361923
 
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابليت ساخت نرم افزارهاي پرتابل.
- داشتن سرعت مناسب در هنگام ساخت نرم افزار ها.
- امکان استفاده از نرم افزارهاي ساخته شده در حافظه هاي قابل حمل.
- اجراي نرم افزار ساخته شده تنها با کليک بر روي آيکون آن.
- قابليت پرتابل سازي نرم افزارهاي مختلف.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:

اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.


(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).


 

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:

اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.


(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).


(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).


(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).


 

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از License:

اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد یکی پوشه های License از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط علي

ESET_Offline_Update_2011_www.MihanDownload.com.jpgتاریخ آپدیت: 1390.10.02 - 23.12.2011
شماره آپدیت: 6738
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4

یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است که قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET در حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

برای استفاده از آپدیت های آفلاین مراحل زیر را به ترتیب سپری کنید:
-

فايل را از حالت فشرده خارج نمایید.


-

پوشه ESET Update MihanDownload را در درايو C کپي کنيد.


-

آنتي ويروس را اجرا نماييد و وارد قسمت Setup شوید.


-

بر روي Toggle Advanced Mode کليک کنيد.


-

Yesرا انتخاب نماید و بر روي Enter entire advanced setup tree کليک کنيد.


-

در منوی سمت راست به قسمت Update‌ رفته و بر روي Edit کليک کنيد.


-

در کادر ظاهر شده مسیر C:\ESET Update MihanDownload را وارد نمایید.


-

بر روي Add کليک نمایید و سپس بر روی OK کلیک کنید.


-

در قسمت Update server: گزینه C:\ESET Update MihanDownload را انتخاب نمایید.


-

بر روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.


-

در نرم افزار امنیتی خود وارد قسمت Update شوید و بر روی Update Virus Signature database کليک کنيد.


-

پس از پایان عملیات آپدیت آفلاین مجددآ وارد قسمت Setup شده و گزینه Toggle Advanced Mode را انتخاب کنید.


-

Yes را انتخاب نماید و بر روي Enter entire advanced setup tree کليک کنيد.


-

در منوی سمت راست به قسمت Update‌ بروید.


-

در قسمت Update server: گزینه Choose automatically را انتخاب نمایید.


-

حال با اتصال به اینترنت و دریافت فایل های چند کیلوبایتی روزانه می توانید به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط علي